środa, 5 września 2018

opłata

jak można pobierać podwójne opłaty od osób płacących za strefę i płacącym podatki w mieście JKrakowie ? przykład kowalcki jedzie ze strefy c 6 do c9 i musi tam zaplacić parkomat to samo z Nowakiem który jedzie w drugą stronę panowie rajcowie przecież to jest bzdura ( rabunek w biały dzień po prostu przestańcie okradać płacących podatki bo pójdą gdzie indziejeśli to zdanie: "To prawdopodobnie oznacza, że już niebawem parkometry zostaną wyłączone w soboty we wszystkich polskich miastach."stanie sie "ciuałem",będę pierwszy,który powie dobre słowo o wymiarze polskiej sprawiedliwości i mam nadzieję,że nie będę odosobniony... którego wynika że tylko Niemcy produkują diesle. Panie redaktorze Auto Świat że jest pan nieukiem nie znaczy to że musi robić pan z innych debili. Gdybym była osobą zatrudniającą pana dawno by pan stracił pracę bo takim artykułem więcej pan robi dla pisana złego niż dobrego.niezmiernie mi miło, że się Pan ubawił, ale żałuję, że nie przeczytał Pan (Pani? --> „gdybym była...”) tekstu dokładnie, gdyż jest tam mowa o innych dieslach niż niemieckie, nie trzeba nawet się spejcalnie zagłębiać. Poza tym, jako wybitny ekspert od polskiego rynku motoryzacyjnego, na pewno Pan wie, że niemieckie samochody są przez polskich klientów niezwykle pożądane, więc siłą rzeczy warto poświęcić im nieco uwagi. Pisząc o PD nie ma jak nie wspomnieć o Niemcach, no niestety, bardzo mi przykro! Ale następnym razem spróbuję, obiecuję.podtrzymuje to co napisałem. Owszem zdawkowo wymienia Pan Fiata, Alfe, Hondę, Forda. W zasadzie na dobra sprawę nic Pan o tych samochodach nie napisał. Gdzie sa Francuskie silniki HDI i ich wkład w rozwój technologii Common Rail. Nie do końca jest też prawdą że pierwszym silnikiem z bezpośrednim wtryskiem był Fiat Croma. Silnik z bezpośrednim wtryskiem owszem opracowali Włosi ale to nie oni go dopracowali i usunęli wszystkie jego bledy pozwalające wdrożyć go do produkcji. Co do Niemieckich samochodów to owszem najwięcej używanych samochodów niemieckich marek jeździ po Polskich drogach ale przyczyną nie jest ich bezawaryjność tylko dostęp do tych samochodów, tanie części zamienne w większości produkowane przez Polskie firmy i mnogość warsztatów naprawczych wyspecjalizowanych w naprawach Niemieckich samochodów. Nie jest Pan rzetelnym redaktorem piszącym pod dyktando tendencyjny artykuł mający zachwalać niemiecki przemysł motoryzacyjny. Pracuję od 30 lat z aparatem fotograficznym w ręku i spotykam się z wieloma redaktorami różnych pism i magazynów i jedno co widzę to upadłość tego zawodu. Czy np trudno było w sposób rzetelny bez manipulacji napisać artykuł porównujący wady i zalety Niemieckich, francuskich i Japońskich silników? Na podstawie takiego nie zmanipulowanego artykułu czytelnicy by sami stwierdzili które silniki są godne polecenia. Zdaje sie też że nie na miejscu jest określanie po złości kogoś kto ma rację obraźliwym określeniem Proszę rozwinąć argument o robieniu debili z ludzi, bo na razie Pański (tak, etykieta wymaga od kulturalnej osoby, jaką Pan z siebie robi, używania formy grzecznościowej, do klientów też pisze Pan „pan?”) wpis jest niczym więcej, jak pustym trollowaniem. Jak pojawią się jakieś konkretne argumenty, pogadamy.Masło maślane, w kółko powtarzane te same myśli. Silnik diesla jest i bedzie dalej znakomitym silnikiem trakcyjnym ze wzgledu na moment obrotowy (wazniejszy niz moc) sprawnosc i kulturę pracy. Cały transport cieżarowy drogowy, morski i znaczny procent kolejowego używa i będzie używał silników wysokopręnych. Teraz nagle zapomniano że emituja one mniej CO2 niz bezynowe. Problemem są tlenki azotu, ale w silnikach benzynowych w szczególnosci turbo one też wystepują, tylko jak do tej pory to ignorowano, w nowych normach i badaniach nie bedzie z nimi tak łatwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz